2011.07.12.
Kedves Látogatónk, Ezen az oldalon használt, új, bemutatótermi, és tesztkészülékek közül válogathat, melyekre jellemző, a kitűnő, üzemképes állapot, egyedi vagy gyártói garanciával megerősítve. ...

2011.07.08.
Elromlott a nyomtatója, de nincs megfelelő keret a cserére? Mi segítünk! Kyocera nagy teljesítményű gyári felújított nyomtatók, akár bérleti konstrukcióban* is, rendkívül kedvező üzemeltetési díjak mellett!!







Telekommunikáció

Avaya

Avaya
Összehasonlítás
Rendelhető

A mobilitást és távmunkát támogató Avaya megoldások

1. EC 500, avagy „egy mobil szabadsága az irodai hívásoknál”

Az AVAYA Kommunikációs Menedzser 3.1-es szoftverű rendszerei képesek minden egyes bejövő irodai hívását a mobiljára is kicsörgetni, így ön dönti el, hogy azt hol fogadja: az asztali telefonján, vagy a mobilján, de ehhez nem kell megadnia mobilszámát se ügyfeleinek. Továbbá ezt a hívást – megszakítás nélkül! - bármikor és akárhányszor visszaveheti az asztalai telefonjára, vagy ismételten a mobiljára. A megoldás lényege, hogy bármilyen mobiltelefonnal működik, akár egy első generációs Nokia 1610-essel is, a funkció pedig a mobiltelefonról is aktiválható, deaktiválható, ha arra van szükségünk (pl: betegség, szabadság esetén)!

2. Az AVAYA Mobile alkalmazás, „Tegye zsebre irodai telefonját!”

Ez az internetről letölthető alkalmazás a Simbian képességű mobilokra tölthető rá, ennek segítségével az úton levő felhasználó a mobil telefonja segítségével könnyen áttekinthető és használható felületen keresztül ugyanúgy hozzáfér az AVAYA Kommunikációs Menedzser rendszer összes alkalmazásához és képességéhez, mint ahogy azt az irodai telefonkészülékével tenné, mint pl. a rövidített mellékhívószám használata, a többszereplős konferenciabeszélgetés lehetősége, a hívásátadás, a hangposta használat, csoporthívás, hívásátvétel, stb.
Az alkalmazással egyszerűen elválasztható a felhasználó üzleti és személyes telefonköltsége és annak elszámolása. Ha a felhasználó kikapcsolja a telefon üzleti célú alkalmazását (az „üzleti” mobilját), a mobil telefon továbbiakban a felhasználó „személyes” telefonjává válik.
Használati előnyök a mobil felhasználók számára
• A mobil készülékről kezdeményezett hívás úgy jelenik meg a hívott félnél, mintha az a vezetékes számáról jönne. Így a hívó fél könnyen azonosítható, és csökken a hívás visszautasításnak a veszélye kritikus esetekben.
• Nagyobb létszámú konferenciabeszélgetésbe egyszerű csatlakozás
Az irodai telefonkészülék hatékonyság-teljesítmény növelő képességeinek használata
• Egyetlen üzleti telefonszám és hangposta használata, kezelése
• Az üzleti telefonképességek teljes tárházának használata; hívástovábbítás, rövidített számú mellékhívás, hangüzenet továbbítás, többszereplős konferenciabeszélgetés, hívásnémítás, hívástartás, parkoltatás, stb.
A személyes és az üzleti tevékenység elkülönítésének egyszerűvé tétele
• Külön profil menedzselés lehetőség a mobil telefon személyes és az üzleti használata számára, amit a felhasználó a szükségleteinek megfelelően válthat át.
Alkalmazási előnyök a vállalati IT menedzserek számára
A mobil eszköz használata is támogatja az üzleti működést
• A mobil eszköz hívásrekordjai menedzselése vállalati szinten megvalósul
Központosított intelligens erőforrások és kontrolljuk
• Az üzleti viszonylatban használt telefonszámok a vállalat tulajdonában és ellenőrzésében maradnak
• Megoldható a hangrögzítés a mobil telefonokon is
Költségcsökkentés lehetősége
• A vállalat szolgáltatói szerződéseinek költségei csökkenthetők
• A nemzetközi, illetve a távolsági hívások a vállalat belső hálózatán keresztül irányíthatók, akár 0 Ft-os percdíjak is elérhetők!

3. Az otthoni munkavégzés támogatására

Gondoljunk bele, hogy kollégáink mennyi időt töltenek el naponta azzal, hogy bejönnek a munkahelyükre, majd este hazamennek…illetve mennyi költséget jelent ez a cégnek, ha vállalati gépkocsit használnak erre a célra. Hogyan lehetne ezt az időt minimalizálni, vagy munkával hasznosan eltölteni? Továbbá mennyibe kerül az irodabérlés, a fűtés, az irodabútorok és egyéb hasonló költségek?
Mindezt megspórolhatjuk azoknál a kollégáknál, akik a tevékenységüket otthonról is végezhetik (telesales-ek, adminisztratív kollégák, pénzügy, programozók, stb) hisz technikailag ez már megoldható az interneten át is. Ehhez csak egy szélessávú internet kapcsolatot kell nekik otthonra biztosítani (ADSL, kábelnet) és azon át egy AVAYA VPN (Virtual Privat Network) Security Gateway eszköz, vagy szoftver segítségével máris biztonságosan (mások által hozzá nem férhetően) férhetnek hozzá számítógépükkel a vállalati rendszerekhez, szerverekhez.
Az AVAYA IP telefon rendszerei pedig lehetővé teszik, hogy a számítógépes hálózaton (IP hálózaton) át ugyanúgy telefonáljunk, mint egy hagyományos analóg, vagy digitális telefonon át, és ha a belső számítógépes hálózatot elérhetjük az interneten át is, akkor telefonálhatunk otthonról is úgy, mint ha az irodában lennénk, ezzel növelve az alkalmazottjaink elégedettségét és a cég költséghatékonyságát.

4. AVAYA IP Softphone

Szoftveres alkalmazás, mely a személyi számítógépre van telepítve. Segítségével az AVAYA Kommunikációs Menedzser rendszer funkciók grafikus felületen vehetők igénybe. Az alkalmazás magas fokon integrálható a levelező rendszerrel, vállalati telefonkönyv adatbázishoz (LDAP –on keresztül), melyek a felhasználók hatékonyságát növelik. Az alkalmazás logolja a hívás adatokat (hívó, hívott, időtartam,...), melyek akár központ tárhelyre is automatikusan elmenthetők.

- Használható külső telefonnal, vagy anélkül, akár analóg mellékek mellett a rendszertelefon funkciók érdekében vagy tisztán IP telefonként is egymaga.
- Megjelenése utánozhat egy digitális telefont vagy használható a szokásos Windows-os szoftverek felületével egyénenként, igény szerint beállítva.
- Bármely AVAYA rendszertelefont imitálhat, így jellemzői az adott telefon típustól függnek, a programozható gombok és ledjeik pedig aktívak, mutatják a mellékek, funkció állapotát
- kiválló hangminőség, iClarityTM hang kezelési technológiával
- hívások intelligens fogadása, akár hangüzenettel is
- TAPI eszközről is menedzselhető (PDA...)
- Telefonkönyvből hívás és keresés, támogatás telefonkönyv adatbázishoz

A mellékelt kép a monitoron megjeleníthető felületeket mutatja be.

 

Monitoron megjeleníthető felületek

5. Front Ending

Amennyiben egy cég rendelkezik egy régebbi alközponttal, amely nem tudja a jelen kor szükséges kommunikációs formáit (Softphone, távmunka támogatás, professzionális konferencia megoldások, IP – SIP telefon támogatás, integráció a levelező rendszerrel) akkor az adott vállalat nehéz döntés előtt áll. Az új szolgáltatások igénye esetén vagy kidobja a nem frissíthető meglévő rendszerét és vesz egy újat, vagy pedig a meglévő beruházásait megőrizve külső intelligenciával látja el a meglévő rendszert. Erre kínál lehetőséget az AVAYA a Front Ending megoldásával, amiben a meglévő alközpont és a távközlési szolgáltató közé kerül az AVAYA kommunikációs központ. Ebben az esetben az AVAYA központ biztosítja a szükséges új funkciókat, valamint vezérli a meglévő egyszerű alközpontot. Ebben az esetben a meglévő alközpont mellékei és az adott felhasználó számítógépén futó Softphone logikailag összerendelődik. Így akár egy egyszerű analóg készüléket is használhat a dolgozó, mivel az extra szolgáltatásokat a Softphone –on keresztül tudja elérni. Ebben az esetben a meglévő alközpontnak funkciója leredukálódik egy egyszerű hangtovábbításra.

6. Egyetlen fejhallgató szett a mobilhoz és az asztali telefonhoz
VOYAGER 510, Bluetooth headset

A Plantronics V510 BlueTooth headsettel kapcsolódhat több különböző eszközhöz és képes két különböző eszköz egyidejű kezelésére is. A V510System tartalmaz egy bázis készüléket is, amely lehetővé teszi egyidejűleg a vezetékes telefonjához csatlakozást is. Így a mobil és vezetékes telefonbeszélgetéseit is a V510 fejbeszélővel végezheti. Nem mellékes szempont; eltávolodhat íróasztalától- akár a szomszéd szobába is.
Továbbá van csatlakozási lehetőség notebook-kal, marok PC-vel. A mobil beszélgetésen kívül, Skype-olhat, zenét is hallgathat. Igaz,ez utóbbit csak monoban…

 

Bluetooth headset







Elérhetőségeink:
1145, Budapest, Törökőr u. 78.
Tel.: (36-1) 469-6900
Fax: (36-1) 469-6999